wtorek, 8 sierpnia 2017

Jesteś dla mnie wszystkim - album i warsztaty w Gdańsku

Witajcie Kochani! Dziś przynoszę ze sobą kolejny mini album i jednocześnie projekt warsztatowy z jednej z moich ulubionych kolekcji 49 and Market - Scents of Nature

Jak już kiedyś wspominałam, każda z kolekcji tej marki obfituje w arkusze w szerokiej palecie kolorów, zaskakujące zatem jak różne (również kolorystycznie) prace można z nich wykonać. 
Tym razem mam dziewczęcy, a może romantyczny, a może przyjacielski - mini album, pełen delikatnego stemplowania (z wykorzystaniem stempli z zestawów:  Valerie’s You Are Loved, Artsy i Gabi’s Ethereal), kwiatów, koronek i elementów embossowanych na papierze z kolekcji, a następnie wycinanych. Wykorzystałam tutaj również moje ulubione, niesamowicie uniwersalne naklejki Studio Forty - Słowa, słowa - w zestawie 2 arkuszy na prawdę znaleźć można napisy na każdą okazję!

Ten uroczy albumik będzie można stworzyć wraz ze mną podczas wrześniowego Maratonu Warsztatowego w Gdańsku już 9 września - serdecznie zapraszam! Warsztaty odbędą się w Craft4You, w którym znajdziecie duży wybór produktów 49 and Market, w tym najnowszą kolekcję Cottage Life, z której stworzymy drugi warsztatowy projekt - uroczy domek na nóżce, czyli niebanalną dekorację do domu lub równie niebanalny pomysł na prezent. Zatem jak łatwo się domyślić - nasz maraton oprzemy o produkty tej fantastycznej marki a przy tym potrenujemy aranżację drobnych i większych kompozycji, stemplowanie, embossing na gorąco, techniki mixed mediowe z pastelowymi mediami i kilka innych. :)

Zapisy startują już dziś i potrwają do końca sierpnia - zapraszam! 



A tak prezentuje się album:














Dziękuję za odwiedziny i komentarze pod postami - bardzo mi miło widzieć, że tu do mnie zaglądacie! 

4 komentarze :

AniaTworzy pisze...

wow ale cudenka ! szkoda ze dla mnie to na drugim koncu Polski :(

a.le kartka pisze...

Album wspaniały, każda karta wyjątkowa!
Jest jeszcze szczegół, który podoba mi się bardzo, czyli polskie napisy. I wcale nie wyglądają/brzmią gorzej niż po angielsku ;)

Patty O'Malley pisze...

Beautiful album!

phann son pisze...

Gorgeous cards! Wish I could see them made in person.



ตารางคะแนน

LinkWithin

.